Spring brake

Chloe än av mina bästa vänner och Kara min värdsyster!
M&Ms i påskfärger!

Igår slutade skolan kl 12 och idag har vi varit lediga då det nu är SPRING BRAKE. Min skola har väldigt kort lov då jag vet att andra ställen har upp till en vecka ledigt. Igår så var jag och en massa kompisar och åt ute till lunch. Det är sommarvärme här också, 20-25 grader vi åt alla ute på terrasen, mys! Idag har jag varit och shoppat i ett outlett mall och vårt lokala mall. Har börjat ta promenader nu runt sjön här då jag inte är med i någon sport längre. Känns jätteskönt att bara gå i värmen ett tag.

//Helen


Kommentarer
Taina

me oltiin eilen vielä laskettelemassa! :) Kivaa lomaa!

2012-03-19 @ 19:24:35
URL: http://kotomolla.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0