Service day

Jag och Vårin är i samma "klass" eller grupp vad man nu ska kalla det
Gömmer mig i buskarna...
Vårin poserar med en soppåse!
Lunchtime
Jag och Kara
Lizzie och jag
Igår var det Service day i skolan vilket betyde att vi inte hade några vanliga klasser utan vi skulle hjälpa vår by med olika volentärarbete. Min grupp skulle plocka skräp och ta ner mindre träd i ett litet område, att ta ner de små träden kändes riktigt onödigt och väldigt typsikt amerikanskt att försöka döda den lilla natur som lyckas ta sig upp bland avgaserna. Jag var väll inte speciellt produktiv under dagen utan gick mest runt och pratade med några kompisar och solade i det underbara vädret. Till lunch fick vi grillade fläskotletter av alla grisfarmare här, min county är nämligen störst i minnesota på att producera fläsk, intresant. Efter lunch hade vi möte i aulan där seniors fick priser för till exmpel för att ha bra betyg och att ha gjort bra ifrån sig i olika sporter. Jag fick ett litet plakat för att ha varit en Varsity Cheerleader och även för att jag är en Honor Student och har bra betyg. Kvällen var trevlig och bestod av en födelsedagsmiddag, körande ute på landet och hänga med en massa kompisar.
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0