Fairmont

Är tillbaka i Fairmont nu efter en lång och härlig rundresa där vi hunnit med LA, San Diego, Grand Canyon, Las Vegas, New York och sen hade jag även tid att göra Minneapolis - St Paul innan jag åkte tillbaka till Fairmont. Har även sagt hej då till min värdsyster då hon är på camp, kommer tyvärr inte att se henne igen innan jag åker, saknar henne redan! Nu har jag mina sista vecka här i Fairmont och det är allt väldigt sorgligt. Det är dock kul att hinna vara med alla här innan jag åker hem och bara få ta det lugnt med alla kompisar innan jag åker hem. Vet inte hur aktiv jag kommer att vara på bloggen nu när det är min sista tid här. Vill inte sitta och blogga vid datorn faktiskt utan ta vara på den tiden jag har kvar. Kanske blir något litet annars blir det från Sverige igen.


//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0