EF Avskedsmöte

Idag hade jag ett avskedsmöte med EF. Det var alla utbytesstudenter med värdfamilj och 2 IEC. Det var bara lite att vi fick berätta vad som vart det bästa med året har varit och sen fick vi ett diplom. Vissa åker hem redan om nån vecka! Jag räknade och jag har 6 skoldagar i skolan kvar och ca 2-3 veckor i Fairmont. Det är så sorligt trodde aldrig att jag skulle lära känna så många underbara människor eller tycka om att bo i en liten håla. Vill inte tillbaka till sthlm där det tar nån timme att ta sig till en kompis, vill bara kunna gå över gatan. Kommer sakna så mycket härifrån. Det har verkligen varit ett helt fantastiskt år, ångrar inte att jag åkte en sekund. Alla ni som får chansen att åka snart, ta vara på tiden. Gör en massa kul varje dag! Sova och vila kan ni göra när ni kommer hem, USA är fyllt med möjligheter.
Detta är några av de människor som jag kommer att sakna mest. Vårin, Matteo och Ane, mina "favorite forigners" Vi pratar verkligen om allt mellan himmel och jord, kommer att vara tvungen att göra många resor när jag kommer hem för att åka att hälsa på dem.
//Heeln


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0