May I?

Idag var första gången någonsin någon bar mina böcker till klassrummet åt mig. Det är inte så att det är speciellt tugnt att bära de få böcker jag bär med mig till klassrummet men den här killen tyckte att det behövdes i alla fall. Han ville bara vara snäll antar jag. Känner honom lite sedan innan så att det inte var helt från ingestans att han började bära mina böcker. Kändes riktigt amerikanskt att gå där i korridorerna men någon som bär äns böcker. High School film flash back ska jag bara säga!
På tal om ingenting, saknar Hawaii så himla mycket ibland... Var helt underbar resa!
//Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2012-03-08 @ 07:06:19
Taina

Hali <3

2012-03-10 @ 20:13:22
URL: http://kotomolla.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0