"Snowcoming"Dress

Yeay! Har äntligen hittat en klänning till Snowcoming dansen som är om en vecka. Vi hade inte en formell homecoming så nu har vi en snowcoming också som är mer formell. Har letat efter en klänning i flera veckor men det var riktigt svårt att hitta något fint. Amerikanerna har inte den bästa stilen alltid. Idag åkte jag till Mankato för att shoppa med några kompisar. Sean var snäll nog att fylla sin bil med tjejer och ta oss på en shoppingtur. Vi prövade några riktigt fula för skojsskull, men hittade en fin till mig till slut. Var tvungen att vara hemma ganska tidigt för att äta middag då min värdfamilj hade några vänner över för fisk, min värdpappa är nämligen fiskare. Mums med färsk fisk istället för allt halvfabrikat som finns här borta.
Tog bilder lite snabbt, den är mycket finare i verkligheten. Kommer att ha svarta enkla klackskor till och håret uppsatt på något sätt.
//Helen


Kommentarer
Pappa

Grattis!

2012-01-08 @ 19:54:06
Äiti

Hieno!!!

2012-01-08 @ 20:20:02
issis

snygg! lite samma färg som jag hade på min homecoming klänning :D en hit alltså (;

2012-01-09 @ 04:04:20
URL: http://ichbell.blogg.se/
Taina

ihana!

2012-01-09 @ 15:07:24
URL: http://kotomolla.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0