Secret Santa


Träffade Justin Bieber när jag shoppade några dagar sen.







Idag hade jag och en massa kompisar vår lilla fest för Secret Santa. Vi drog namn för två veckor sedan för att ta reda på vem som skulle ge present till vem. Sen hade vi vår lilla fest för att öppna allas packet och bara umgås. Vi spelade spel och åt mat, riktigt amerikanskt alltså.

Imorgon börjar skolan igen känns riktigt konstigt för lovet har varit så himla kort. Hade behövt några dagar till för att bara lata mig känner jag. Men jag och Vårin har bestämt oss för att hitta på en massa konstiga saker för att få folk att känna sig obekväma och generade. Så bara vara konstiga ibland, vi känner att vi behöver krydda skoldagarna med lite humor!

//Helen


Kommentarer
tova

Hej! Har du någon mailadress? Jag själv funderar på att vara utbytesstudent så det vore jättesnällt om du ville svara på lite frågor :) kram

2012-01-03 @ 23:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0