Cheer all day long

I helgen har det varit fullt upp med två matcher att cheera för. Säsongen börjar nämligen att ta slut så att det är slutspel och en massa sådant för att kunna avgöra vem som är bäst. Beroende på hur bra det går för dem så kan den här veckan bli sista veckan som jag får cheera någonsin. Känns jättesorligt då det har varit superkul och har träffat så många nya vänner som jag inte hade fått chansen att träffa annars. Jag kommer sakna att ha på mig den fina uniformen och stå framför hela skolan och hejja på vårt lag, det är sån High School spirit! Hoppas verkligen att vi går långt i basketen så att det inte tar slut än... I helgen har jag även hunnit med att sova över hos en kompis och åkt och shoppat.
//Helen


Kommentarer
Äiti

Hienoja kuvia:)

2012-02-27 @ 10:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0