Alla hjärtans dag del 2

image description
Gjorde hjärtformade pizzor i Food Prep

image description
Mat för Cheerleading partyt

image description
Chloe är glad över att få ballonger

image description
Kara delar ut sina alla hjärtans dag presenter (läs godis)

image description
Yeay ballonger!

image description
Från mitten till vänster: Shannon, Jackie, Kara, Chloe, Katie, Lizzie (kapten), Heather ( coach)


På alla hjärtans dag var alla mer kärleksfulla än vanligt. Folk gick runt med dekorerade lådor och samlade på sig en massa Valentines under dagen. Tjejer fick blommor, ballonger och nallar. Efter skolan så hade vi ett litet partaj med Cheerleadersarna, vi åt mat och delade med oss av våra valentines. Jag köpte alla tjejer en var sin ballong på Dollar tree (superbra affär där allt kostar 1 dollar styck ca 6-7 kr) det blev hela 18 ballonger som jag gick genom skolan med. Alla tittade på mig och sa "oh Helen how did you get them from?" alla trodde så klart att jag hade en hemlig beundrare. På kvällen åkte jag med Chloé, Vårin, AK, Alex och Joe till en basketmatch 1,5 bort. Killarna ville se en spelare som ska få gå till college och spela basket så han var grym, vi tjejer bara hängde på. Det var en riktigt häftig match på grund av deras spelare men vi förlorade ganska stort. Mycket godis var det under den dagen och även ganska ont i magen.

//Helen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0