5 månader

Idag har jag varit i USA 5 månader! När jag åkte viste jag inte vad jag förväntade mig och vet inte det nu heller men det var inte vad jag har fått uppleva. Hur mycket man än försöker att inbilla sig hur det är att vara borta ett år och gå i ett amerikanskt high school så kommer man aldrig att lyckas. Man måste verkligen leva livet här för att få vara med om alla underbara upplevelser och få veta hur det verkligen verkligen är.... rikitgt, roligt!
Var ju i Florida förra helgen och har inte orkat ladda bilderna till datorn än så bloggar om det imorn.
//Helen


Kommentarer
Taina

Ihana toi vihreä mekko, tosiaan! Olisihan se kiva jos olisi joku kiva deittikin sit juhlissa.

5 kk jo, huh, kylläpä aika menee nopeaan!

Mukavaa viikonloppua!

2012-02-03 @ 19:04:40
URL: http://kotomolla.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0