Soccer Game


Så här ser det ut när jag väntar på bussen varje morgon.




Go Cardinals! Lägg märke till motståndarläktaren...


Ane från spanjen och Vårin från Norge.




Konstig bild på mig, till höger är Sine från Norge och så några som jag umgicks med under matchen.


Skolan gick bra, lektioner som vanligt med lite rast. Gjorde lite artprojects och lyssnade på läraren, så allt som "vanligt" då. Nästa vecka ska vi baka chocolat chip cookies och göra en kamera av en skolåda.

Hade en bra fredagskväll igår, två fotbollsmatcher. Det var varsity som spelade så jag fick titta på. Vi vann båda matcher. Jag lärde känna massa nya trevliga seniors. Dom undrade massa om sverige och berättade lite om vilka lärare som är konstiga och så.

Idag blir en lugn dag skulle jag tro vilket är jätteskönt då det till och med var svårt att gå upp idag efter 12 timmars sömn. Vi har en Thailänds tjej på besök här då hennes värdfamilj åkte bort i helgen, så blir att lära sig om Thailändska traditioner.


//Helen


Kommentarer
Äiti

Kiva että sait nukuttua! Näytit niin väsyneeltä eilen. Mukavaa että saat uusia kavereita:)

2011-09-10 @ 21:55:42
Taina

moro muru! kivoja kuulumisia lukemassa! :)

2011-09-11 @ 09:59:02
Taina

Näytin Emmalle näitä kuvia ja se oli hyvin hämmästynyt "siis onko Helen siellä koulussa? mä luulin että Helen meni sinne opettajaksi!"

2011-09-12 @ 12:59:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0