Laybor Day

Idag har jag haft en ganska lugn dag. Tog en lång sovmorgon och fortsatte där efter med att sitta i soffan och vila till att gå till en tupplur. Sen var det dock dags att åka iväg till fotbollsträning. Det var riktigt jobbig träning idag och efter att ha gjort massa övningar och nästan druckit upp allt mitt vatten började jag bli yr så fick gå åt sidan och andas lite. Vilket var ganska pinsamt då jag var den enda som tyckte att det var sååå jobbigt, men men, var tvungen så. Efter en hård träning var det dags att åka iväg på en middag med laget hemma hos lagkaptenen. Var lite konstigt att bara tränga sig på folk men antar att det är så man lär känna folk här. Åt umgick lite, dock hamnade jag alltid med sophmors? Dom var trevliga dock. Sen var det dags att åka hem för att fixa inför första skoldagen!!!! Är riktigt nervös, kommer att gå vilse, alla kommer tycka att jag är konstig, hoppas att jag hittar massa vänner. Efter skolan är det dags att hoppa på bussen för första fotbollsmatchen, så nu är det dags att sova så att jag inte är helt död imorn.
// Helen


Kommentarer
Äiti

sulle taitaa tulla hyvä kunto! Tsemppiä kouluun:)

2011-09-06 @ 06:52:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0