Grey's Anatomy

Idag har varit en lite annonlunda dag, var inte i skolan då min värdfamilj var tvugna att åka upp till ett sjukhus i Minneapolis. Värdmammans bror fick en hjärtattack och skulle opereras. Så har sätt hur ett amerikanskt sjukhus ser ut idag, såg massa som tränade för att bli läkare, precis som Grey's Anatomy! Lite konstigt att träffa all hennes släkt under dåliga omständigheter, hoppas att allt ordnar sig.




På kvällen åkte vi till mataffären och jag skulle börja gå ut med vagnen efter att vi hade betalat så kommer en kille som jag känner igen från skolan. Han går fram och tar tag i vagnen, jag hälsar så klart och han säger att han ska ta vagnen. Ta vagnen? tog ett tag innan jag förstod att det var hans jobb... Röd i ansiktet går jag ut till bilen till slut och försöker småprata, alla dessa amerikanska konstigheter gör mig förvirrad!!!


Har även bestämt mig för att fota numerplåtar, här står staten på numerplåten så det är egentligen den jag är ute efter. Ska försöka hitta en från varje stat!


//Helen


Kommentarer
Äiti

Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin sen veljen kanssa! No näitpä Minneapoliksen ja sairaalan. Uusi paita kuvassa:)

2011-09-13 @ 06:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0