En dag med mycket nytt!

Idag var jag tvungen att gå till skolan en sväng igen, var rvungen att fixa papper så att jag skulle kunna börja spela fotboll, ta ID-foto till skolan, få min "planer" och få mitt skåp. Allt gick bra förutom att deras foto nånting inte funkade så måste komma tillbaka dit igen... Sen fick jag mitt skåp, det var inte det lättaste att få upp med kådlås så var tvungen att få hjälp med den, fick upp den en gång men vi får väll se hur det går på tisdag! Medan jag väntade på att det var dags för fotbollsträning så gick jag över till min värdmammas jobb och spelade Bingo med gamlingarna, dom var så snälla! En var 100 och en var 102!!!

Fotbollsträningen gick väll bra, var inte så bra kondtion så orkade inte så mycket. Duckade lite när bollen kom så får se om jag får spela kvar... Haha. Men det var kul att träffa lite seniors och andra i min ålder. Tydligen så var det en amerikansk fotbollsmatch ikväll som Fairmont ( min skola ) vann, så bra start på säsongen.

Efter träningen åkte vi iväg till en större stad lite längre bort och åt middag på resturang / diner, vi åt allt du kan äta friterad fisktallrik ( typ fisken i fich and chips men utan chipsen ). Sen åkte vi en sväng för att kolla på sjöar i IOWA! Åkte över till staten bredvid och kollade lite på staden och han berättade om alla sjöar. Dom är så trevliga mot mig och visar mig alla ställen.










Gick runt lite i skolan och tyckte det var så häftigt när jag hittade en gympasal, kändes så pampigt med FAIRMONT överallt!


//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0