Lite blandat


Var och såg skolans musical, Sussical vilket är en berättelse basserad på Dr Seus böcker.



I fredags var jag "at the DOME"


Båda lagen hade samma maskot skolfärger och skolsång men vi visade vilka som var bäst! Nästa vecka ska vi spela State Finals i the Dome igen. Fairmont Cardinals i mörkrött vs Annadale Cardinals i klarrött


Folk blev riktigt glada när vi gjorde en touchdown!


Jag i the Dome


Tror att hela lilla staden Fairmont var där för att se matchen.


Minneapolis at night



Mall of America, ett sjukt stort Mall!


Hittade en rolig skylt inne i en affär!



Har haft ett par riktigt roliga dagar då jag har hunnit hitta på mycket saker. Efter skolan i torsdags så åt jag middag med några kompisar och sen gick vi och såg musikalen. I fredags spenderade jag hela dagen upp i The Dome stadion vilket är Minnesota Vikings hemstadium. Igår så var jag uppe i Minneapolis igen men för att åka till Mall of America och shoppa istället. Köpte så mycket kläder i Chicago så blev inte alls mycket shoppande, köpte bara saker jag verkligen behövde. På vägen hem dock så hade de snöat och något som skulle ta 2h tog 5h... Riktigt konstigt att de inte har dubbdäck eller vinterdäck här.


//Helen


Kommentarer
Äiti

No miten ottelu päätyi, voititteko?

2011-11-21 @ 06:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0