"Stuntat" idag!



Gjorde den första stunten i den här filmen, eller ja försökte. När man landar i en vagga. Har testat att bara hoppa ner också vilket är mycket lättare. Gjorde även en volt för att komma ner. Det är väldigt basic stunts men det är riktigt svårt. Landade på rumpan en hel del gånger men gjorde inte illa mig. Cheerleading brukade bara vara klappande och hejjande på min skola så det ansågs vara en "töntig" sport men de senaste åren har de fått en ny tränare och de börjar göra svårare saker vilket är jätteroligt för mig. Behöver inte känna mig för dålig då de också är ganska nybörjare men de försöker ändå bli riktigt bra och göra svåraoch häftiga saker.

Nu är det thanksgiving lov till och med söndag skönt, de ska ätas en massa mat. Sedan så har det en stor rea dagen efter thanksgiving som de fledsta ska gå på, så förhoppningsvig hittar jag några riktigt bra fynd.

//Helen


Kommentarer
Äiti

Hienoa! Tuntuu vaikealta;)

2011-11-23 @ 06:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0