Första cheerpractise

Hade min första cheerpractise idag efter skolan. Vi beställde skor, underkläder, målade affischer och lärde oss massa hejjarramsor. Det var roligt och det känns som om mitt "lag" kommer satsa i år. De senaste åren har nämligen cheerleading varit för töntar och lite knubbigare människor men inför den här säsongen är det som i high school filmerna.



Har en massa läxor den här veckan för att jag missade två dagar förra veckan.


Fick ett paket från min familj med saltlakrits, ett från mormor och morfar idag med massa gott finskt godis!


Kiitos!!!

 

 

//Helen



Kommentarer
Äiti

:)

2011-11-08 @ 06:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0