Chicago

Är hemkommen från Chicago nu, resan var super! I fredags gjorde vi massa turistiga saker, vi såg en film i deras museum, ungefär cosmonova. Vi åkte till Navy Pier som är en pir med en nöjespark på, Willis Tower (hette Sears Tower förut) är deras höga byggnad. Det fans glaskuber man kunde gå ut i så det kändes som man stod i luften. På kvällen såg vi Blue man group. De var superbra! Verkligen en häftig konsert.



Igår så hade vi 5 h i Down Town Chicago för shopping, hittade en massa fina saker inne på forever 21. Köpte en höstig jacka så jag slipper gå runt med min vinterjacka redan. På kvällen var vi och åt på en teater innan vi såg The Sound of Music.


Idag har jag bara åkt buss, tog ca 8h att åka så hade gott om tid att bli rastlös. Som tur var fanns det massa folk att prata med!





En sån här bil kan jag tänka mig... mamma.... pappa :)




Vårin från norge jag och Matteo från tyskland, vi går alla på Fairmont High



En blå man!



Här sitter jag i en liten glasbur



Jag i min nya jacka i härliga Chicago


//Helen


Kommentarer
Äiti

Taisi olla kiva matka! Vai auto uusi.... eikös Polo kelpaa???

2011-11-07 @ 07:58:51
Taina

Ihania kuvia!!! oot niin nätti <3

2011-11-07 @ 10:32:59
URL: http://kotomolla.blogspot.com/
rebecca

Snygging! <3

2011-11-21 @ 12:19:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0