Cheescake factory

Imorse åkte jag till Chicago, det tog 8 h att åka hit men tiden gick snabbt så det var inte så farligt. Hotellet vi bor på ligger precis bredvid ett stort mall här så fick hela kvällen på oss att shoppa och ha middag i fred. Hittade massa saker, det är så himla billigt att shoppa här men de blir dyrt när man köper mycket... Hittade ett par paljettconverse för 30 dollar som jag var tvungen att köpa.

När mallet stängde så gick jag och en norsk tjej och åt cheescake på cheescake factory, det var jätte jätte gott!



Kommentarer
Camilla

Jag tror jag dör, vill också ha cheesecake från cheesev´cakefactory!!

2011-11-04 @ 10:20:42
Taina

kyllä kelpais! Toivottavasti on ihana reissu!

2011-11-05 @ 20:44:37
URL: http://kotomolla.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0