Cheerdrakten

Igar pa traningen sa fick vi testa drakterna for forsta gangen. Den forsta jag testade var aldeles for tajt, kande mig som en korv! Fick som tur var en annan drakt som jag kommer anvanda under vinterns matcher. Det var riktigt haftigt att fa testa drakten och kanna sig som en riktig cheerleader. Vi bastellde ocksa pompoms som ar storre an vad de har haft innan. Kanns riktigt roligt att gora cheerleading da det ar mer min grej an fotboll. Tjejerna pa mitt team verkar valdigt snalla och vi kommer att gora en massa teambonding saker tillsammans.

Just nu sitter jag i skolan och har studdy hall dar av inga 'a  'a'  `o`

Varje kvall sajer de pa nyheterna att det ska snoa nasta dag men an har det inte gjort det har. Det snoade i Iowa vilket ar staten under Minnesota sa snart ar det vall dags har ocksa. Pratade med nagra i skolan om Snow Days idag och tydligen sa ar min skola snalast pa att ha Snow Days och sist pa att ge ut dem.


//Helen



Kommentarer
Pappa

Ingen snö här heller än men fyra mornar med is på bilrutorna

2011-11-09 @ 21:07:49
Äiti

hienoa! Ota kuva niistä vaatteista niin mekin saadaan nähdä:)

2011-11-09 @ 21:20:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0