Preliminärt avresedatum

Hej

Har nu fått mitt preliminära avresedatum, YES äntligen! Så förhoppningsvis bär det av till staterna 2-4 Augusti. Ska nog få min familj snart också eftersom att avresan är så pass nära in på nu. har dock haft svårt att sova vissa nätter nu, jag rullar runt i sängen hela natten och tänker bara på när jag kommer att få min familj. Känns jobbigt att det ska ta så lång tid! Känns som att det ändå är en del av upplevelsen att lära känna dem lite innan och så dem hinner planera för att jag ska komma.

Innan avresan ska jag åka till England för att vara ledare där för EF också så klart, det är barn mellan 10-14 som jag åker som juniorledare för. Ska bli skönt att ha nått annat att tänka på en USA och också väldigt spännande :)


Helen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0