Hej det är jag som är Helen!

Med risk för att göra ett konstigt intryck på er lägger jag upp en oseriös bild, tänkte att det skulle vara mycket roligare än nån präktig egobild. Men som bloggnamnet antyder på så ska jag till USA! Jag kommer att åka till USA i sommar på ett High School Year med EF som jag även har jobbat en del för. Kommer inte att blogga så mycket än då detta bara ska vara en blogg om USA så att det kommer mer bloggande efter hand när jag får min värdfamilj och allt!
Hade puss o kram


Kommentarer
Anonym

"Täntke att det skulle vara mycket roligare än nån präktig egobild." HAha du är så rolig! Längtar tills du får din familj ju :D

2011-01-31 @ 19:59:24
Camilla

Oj, det var jag som postade kommentaren innan ;)

2011-01-31 @ 20:00:00
URL: http://camilla11.blogg.se/
Isabell

men guuuuuuuu så trevligt liksom! jag ska också till USA! crazy liksom. //din första stalker

2011-02-13 @ 19:54:33
URL: http://ichbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0