12-24-11(The American way)





Jag och Vårin
Lizzie som är kaptenen, Katie och jag


Såg filmen Mission Imposible igår. Jag gick med Vårin från norge och Matteo från Tyskland. Jag viste inte vad filmen skulle handla om riktigt men det var med Michael Nyqvist och svenskarna var de onda! De pratade till och med Svenska i filmen, dock så tror jag att de har blandat ihop ryssland och sverige lite... Men det var en helt okej film.


I torsdags Cheerade jag för första gången med riktiga outfiten. Den var riktigt varm men det var sååååå himla häftigt! Vi dansade även en juldans i halvtid får se om jag kan lägga upp den här så ni kan se.


Idag är det Jul. Det firas inte alls på samma sätt som hemma men det ska nog bli spännande, idag är det i alla fall packetöppning.


//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0