Minnesota it is! =)

Nu är det alltså klart! Ska spendera 10 månader i en stat som heter Minnesota och in stad som heter Granada. Kommer att gå på Granada Huntly East High School med två hundra studenter.... Haha kommer att bli så välkänd där så det är helt sjukt! Än har jag inte fått någon familj utan kommer att bo in en välkommsfamilj. Det är min områdesrepresentat som kommer ta emot mig i början. Hon heter Michelle och är gift med fyra vuxna barn, hon jobbar som sjuksköterska och har en pudel. ( Har också pudlar hemma =) ) Hon la till mig på Facebook redan igår vilket var lite avslöjande, hon ser jättesnäll ut så det här kommer bli jättebra!

Så nu vet jag vart jag ska vilket känns sååååå otroligt skönt. Jag kommer att åka i slutet av augusti så ca 30e verkar det som. Har dock inte fått flygbiljetten än så det ska nog ordna upp sig inom de närmaste dagarna.









Ser fram emot att komma iväg nu. Det kommer bli så roligt!

// Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0