Planerar Graduation Party

Sitter här och jobbar på mitt kort för graduation partyt jag kommer att ha om bara några få veckor. Kommer nog inte förstå att mitt år är över fören jag har vart hemma i sverige några veckor. Kommer att behöva säga hejdå till min värdsyster om bara 3 veckor då både jag och hon åker iväg på olika resor omlott, känns helt overkligt, börjar redan tänka på hur det skulle vara att komma tillbaka bara för att hälsa på. Kommer nog inte vara alls som det är nu men man vill ju inte säga hejdå till alla nya vänner för alltid, som om det var allt i onödan. Jag vill ju träffa dem igen! Bara för att jag åker hem till sverige behöver det inte sluta där. Men om 3 veckor kommer mamma, pappa och lillebror hit. Kommer bli spännande för dem att se Fairmont och vart jag har bott nu i ett år. Folk frågar mig hur det känns att de kommer hit om så kort tid men jag vet inte vad jag ska svara. Känns inte som jag har några kännslor i över huvudtaget, självklart har jag saknat dem och ser fram emot det men det har känts aldeles för långt borta under så lång tid att det är overkligt att de faktiskt snart är här. Hur jag känner för framtiden nu är väldigt likt vad jag kände för ett år sedan när jag inte viste vart jag skulle eller hur det skulle bli. Jag önskar att livet var längre och att det fanns möjlighet att leva mer än ett liv, vill uppleva allt som går och på fler än en plats på jorden.
//Helen


Kommentarer
Äiti

Me valmistaudutaan matkaan!! Kan inte vänta.....

2012-05-10 @ 07:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0