Sista dagen av High School!

Imorgon är sista dagen av High School. Det är helt galet att imorgon är sista dagen jag får gå i de trygga korridorerna i Fairmont där jag vet vem alla är och jag vet vart jag ska. Det kommer att vara sista dagen jag ser många av mina vänner och lärare. Kommer att sakna High School och USA. Det är sorgligt men antar att allt har ett slut. På söndag är det graduation och även min graduation fest som jag håller på att jobba på. Funderar även på att ta med kameran till skolan för att ta en massa bilder bara för att komma ihåg, folk kommer kolla på mig konstigt men men.
En del av skåpen i skolan
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0