Field Trip!

Idag är var det en Field trip i skolan istället för vanliga lektionerna, med min Fit and Wellnes klass så åkte vi ut till en skog ca 1 h bort och körde en variant av orientering hela dagen. Vi var en grupp på ca 12 personer med en militär och sen skulle vi med hjälp av en kompass ta oss fram till 10 olika punkter. Det tog oss ca 2 h i tät teräng upp och ner och det var ganska jobbigt i värmen ska jag säga. Var en kul dag med en rolig grupp och en nyttig lunch med pizza och läsk, mums.....? På eftermiddagen åkte jag och min värdsyster till glassbaren här, en dålig vana men riktigt mumsigt. Sen var det dags för fotbollsträning i värmen, börjar få en riktigt bra bränna efter alla dessa skoldagar utomhus. Senare ikväll hade vi en familjekväll med chokladmuffins, frosting och chokladglass, det är inte så ofta alla i familjen är hemma då alla har väldigt mycket på gång hela tiden så det var mysigt att få umgås lite innan jag åker hem snart!
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0