Slut på Cheerleading! :(

Nu är det slut på Cheerleading! I lördags så var sista matchen. Vi var dock iväg på ett collage och hejjade på våra pojkar vilket var riktitg häftigt. Jättetråkigt att det är slut då det var så himla roligt, fick verkligen uppleva den riktigt High School kännslan och kunna säga att ja jag är ju faktiskt en "cheerleader". Kommer sakna alla tjejer så otroligt mycket dock! Vi har ju umgåts flera timmar per dag nu i 3 månader. Nu börjar track på måndag, lite blandade kännslor över det. Ska väll bli kul att komma i form men mäst så har jag väll ångest. Kommer bli så himmlans mycket springande och jag är i urdålig kondition! Alla här är så himla tävlingsinriktade också att jag kommer inte ha så mycket att säga till om på tävlingar och sånt. Hoppas på att det är en massa snälla människor som håller på med det också så att man i alla fall kan se fram emot det.
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0