Liten detalj...

Igår kväll så flyttade jag in hos en ny värdfamilj. Av många olika anledningar var det bäst för alla ifall jag flyttade någon annan stans. Hoppas på att träffa dem innan jag åker hem då vi kunde skiljas som vänner. Men nu bor jag i alla fall i mitten av byn hos en av mina kompisar och hennes familj. De är jättesnälla allihopa och jag kommer att ha det riktigt bra här i slutet på mitt år.
Alla mina saker! Förstår inte hur jag har lyckats samla på sig så himla mycket grejer. Någon föredetta utbytesstudent som känner igen sig eller har några bra tips på hur jag kan få hem allt utan att behöva betala allt för mycket?
.
Ja juste senaste dagarna har jag börjat med track. Var där två gånger men känner absolut inte att det är någonting för mig i över huvud taget! De springer tills de får kramp, de är supersnabba allihopa! Känner inte att jag har motivationen för att springa tills det gör ont och sen lite till. Vill hellre gå på promenader med kompisar och gå och simma lite då och då isället. Har testat det och alla som gjorde de var riktigt snälla men nej det är inte min grej.
//Helen


Kommentarer
Josse

varför bytte du värdfamilj? :O

2012-03-19 @ 20:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0