Cheerleading Banquet

Tårta så klart!
Jag och Heather, coachen! Hon började gråta när hon gav mig priser och pratade om att jag ska åka hem snart. Så himla gulligt
Kara och Chloé..... ja bilden säger nog det mesta.
Fick även en sån här häftig sak, vet inte riktigt vad det heter men här är det stort och riktigt fint att få en sån. Den säger vilken sport jag var med i vilket år och mitt namn.
Här i USA har man olika Banquets i slutet på säsonger för att dela ut priser och umgås en sista gång innan man går skilda vägar. Idag åt vi mat pratade och delade ut priser. Bland annat, "most improved", "mat kisser" (alltså den som blev tappad och ramlade mest), "Veteran of the year", "always on time", "best sportsmanship", "most positiv".
Som Senior fick jag även blommor min tavelgrej ett fotoalbum och ett sanning eller kånka spel som de tyckte passade mig. Sen blev det en massa bilder och kramar!
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0