19 år!

Jag och Matteo blir firade i skolan med tårta.
Fick muffins från cheerleaderna.
I en stad ca 45 min bort finns det en svensk affär med godis. Viste inte att den fanns men min värdfamilj köpte en massa godis till mig! Mums! Kara min värdsyster tog med mig på en pedikyr efter skolan också så nu är mina tår jättefina och rosaglittriga.
Fick även packet från pappa med massa gott.


Sen så skickade mamma ett sött litet kort också som sa att vi ska åka helikopter över New York när de kommer hit! Kommer bli superroligt och häftigt längtar.
Hade en bra födelsedag. Känns konstigt dock att säga att jag är 19 år. Skolan var som vanligt men en kompis hade med sig tårta till lunchen. Kara hade en överraskningspresent med pedikyr vilket var jätteskönt. På kvällen hade vi en välgörenhets talangshow där vi visade upp våra olika "talanger" för att folk skulle komma och titta och betala inträde. Dansade med Cheerleaderna vilket var häftigt då vi fick stå på skolans scen. Vi åt även glass på glassbaren här efteråt för att fira mig lite mer. Blev mycket mat av många slag men det är det USA går ut på!

//Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2012-03-30 @ 06:49:55
Emma

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

Hur smakar snackset i USA? Har de inte ostbågar?

2012-03-30 @ 09:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0