Prom dress shopping!

Idag under lunchen frågade en kompis om jag ville åka med henne för att kolla på prom klänningar då en affär hade rea bara idag. Följde med henne och tittade på en massa klänningar, Kara min kompis hittade en puffig korallfärgad klänning och jag hittade en klänning också! Första gången jag var och tittade på klänningar men hittade en som bara var 100 dollar de fledsta klänningar här kostar allt från 300-600. Måste bara få den insydd och korta ner den lite, de kommer kosta 30-40 dollar. Den är väldigt söt och med hår och allt kommer det bli så bra!

Har dock ingen prom dejt än. Jättemånga här har redan blivit frågade och det är det stora samtalsämnet under lunchen. Folk går verkligen all in när de frågar sin dejt. Det är allt från isblock med brev i som säger "Prom?" till pizzor som frågar om de vill bli deras dejt. Har hört om några stycken som funderar på om de ska fråga mig men vet inget än, förhoppningsvig behöver jag inte vänta allt för länge! Köpte klänningen för jag kommer gå om jag har en dejt eller inte, Prom i USA får man ju bara uppleva en gång!


Den här tyckte jag var söt


Inte min smak...


Det här är min klänning! Ni får se den på först när det är dags för prom! (28 April) Den har typ halsternäck band som går ner till ryggen. Den är urringad i ryggen också. JÄTTEFIN!


//Helen


Kommentarer
Äiti

Hieno!!!

2012-02-02 @ 20:28:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0