FHS vs BEA


På Blue Earth High School hade de massa flaggor i entren, bland annat sveriges flagga. Under flaggorna så stod det vilket land det var och hur man sa "welcome" i de olika språken dock så står det "Velkommen" under Sverige så sa till biträdande rektorn som trodde att jag skojade men lovade att ändra på saken.


Jag, ja det är jag... Och Kara

Kara, Jag och Chloé hade blev lite otåliga under tjejernas match.


Kara, Chloé


Här spelas det för fulla muggar. BEA som deras skola förkortas är våra största rivaler då det är närmaste skolan som är nästan samma storlek som våran. Vi vann ganska stort men det var en spännande match! När vi spelar rivaler som är nära brukar de ha så kallade "dubbel header" vilket betyder att tjejernas bästa och killarnas bästa lag spelar efter varandra. Det är oftast mycket mer människor och alla är supertaggade!


Shannon (Senior), Lizzie (Junior och kapten), Katy (Junior), Lexi (Freshman)

Igår så blev det ingen Cheerleading istället åkte vi tillsammans till basketmarchen som var borta i likadana rosa tröjor som sa "FHS Cheer". Alla sporter här är så himla stora och det är en sån otrolig High School spirit när man sitter där i läktaren. Vi hade inte alls mycket plats så vi satt ihopklämda och vissa fick sitta på varandra.

Efter matchen så stannade en killkompis mig och frågade mig till Prom. Han frågade inte på något speciellt sätt utan bara frågade om jag ville gå med honom. Han är jättesnäll och nära kompis till en av mina bästa tjejkompisar här så det kommer bli superkul. Även om man går med en dejt här så går man i stora grupper och tar foton mm så det kommer jag att få göra med alla mina kompisar då han är del av det gänget också. Det är skönt att veta vem man ska gå med även om det är mer än 2 månader kvar till självaste prom dagen! (28 April)


//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0