This is fairmont


Det här är mitt hus vart jag bor uppe på tredje våningen.


Om man kollar till höger, mot skolan mm.


Om man kollar nästan rakt fram, mot sjön.


När man kommer från "down town" mot mitt hus. Huset ligger på vänster sida lite längre fram.


Tycker att vägnamnskyltarna är rätt så söta.


En kompis hus som ligger ett kvarter bort.


Så klart....


En av fem sjöar och stadsbyggnaden uppstickandes med polis, häkte och rättssal.


Sjön precis bredvid


Så här ser alltså början på down town ut. De fledsta städerna här i midwest har stadshjärtan som denna. Lite små affärer och resturanger bara. Ganska gulligt och vildavästern aktikt.


Jakes är ett av de populärare resturangerna, de har pizza och olika mackor. Riktigt många ungdomar jobbar där bland annat min värdsyster.


Haily en kompis stannade när jag var på min promenad.


Närmaste parken.


Vårin och Matteo utanför mitt hus.

Idag har vart en bra fredagskväll. Matteo kom över och tittade på film direkt efter skolan sen kom Vårin över för att äta ute med oss. Sen gick vi vidare till en annans kompis hus träffade massa folk tittade på film och bara hängde. Ganska vanlig kväll i fairmont skulle jag säga men riktigt trevligt sällskap!

1 vecka till PROM

//Helen


Kommentarer
Äiti

Ihana talo!!!

2012-04-21 @ 10:17:43
Taina

Hei täähän on ihan Glimoren tytöt meininkiä! Ihania kuvia!

2012-04-25 @ 20:26:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0