Prom!


Fixar blommor

Jag med min dejt Joe, Kara med hennes dejt Grant

På vår veranda


Kara med Grant, Chloe med Payton och jag med Joe

På vårt Punch Party, det var fullt med människor, hade runt 120 personer komma och gå under 1,5 h

Jag, Vårin från norge och ane från spanjen

Killarna blev väll lite trötta efter ett tag, Shawn, grant, AK, Bruno (från brasilien) och Joe

Mitt hår var uppsatt hos frisör

Lite klassiska Prom bilder utanför vårt hus.

En massa tjejer som ville vara på bild

Vi hade alla ett trumpeband som man enligt tradition skulle ge till sin dejt efteråt.

Killarna ville också visa sina ben... Haha

Behövde inte öppna dörren en endaste gång under hela dagen, vet inte om de någonsin skulle hända i sverige!

Grand March

Jag och Kara med min värdmamma Jen.

Här mjölkas kon för fullt. Tog inte riktigt några bra bilder under varken dansen eller postprom tyvärr.

Prom var riktigt roligt med en massa massa bilder. Började dagen tidigt med att åka och fixa mitt hår hos frisör. Sen hem igen för att sminka mig och ta på mig klänning. Killarna väntade nedanför trappan med blommor till oss, var så äkta prom som de kunde bli! Sen tog vi en massa bilder hemma hos oss och olika vänners hus för att åka tillbaka till oss fär vi hade en liten punch fest där de togs ännu mera bilder och åts lite mat också. Vid 5 åkte vi och åt middag jag och 5 andra tjejer med sina dejter. Efter middagen skulle vi till skolan till grand march där vi gick på scenen med vår dejt. Till slut var det självaste prom dansen till midnatt. Här i Fairmont har de ordnat postprom vilket är för alla som gått på prom där de bara kan hänga och umgås med sina kompisar. Det fanns bland annat mjölka ko tävling, rida mekanisk tjur, uppblåst hinderbana, mat, och en massa andra tävlingar med riktigt fina priser. Som ni kanske märkte på valet av tävlingar så var de västerntema. På post prom så lyckades jag vinna 40 dollar på deal or no deal innan det bar hem vid kl 4 på morgonen. Lyckad var min första och sista amerikanska Prom!

//Helen


Kommentarer
Pappa

Hieno kokemus!! Olit niin söpö:)

2012-04-30 @ 07:20:00
Taina

Vau sä oot kaunis! Ja toi kavaljeerihan on komea! Ihanat juhlat teillä ollu. :)

2012-05-01 @ 13:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0