Grand Marsh tickets

I onsdags blev alla här helt galna då det var då de började sälja biletter för Grand Marsh. Detta är en del av prom då man går med sin dejt och visar upp sig inför föräldrarna. Biljetterna börjades sälja kl 6.30 på morgonen och folk sov utanför skolan för att få komma in först. Folk kom även dit mitt i natten för att försöka komma först i led. Varför folk blir så galna över det förstår jag inte riktigt. Den största anledningen är att folk vill ha bra biljetter till sin släkt så att de kan se bra men även att det är först till kvarn i årdningen man börjar att gå så att om är först går man först. Om man inte är bland de första kan man få vänta 1,5-2 h bakom scen sittande på en stol bredvid sin dejt. Många känner inte sina dejter riktigt bra och vill hellre umgås med sina kompisar istället för att bara vänta. Jag kom dit vid 7.30 och då stod folk som kom dit vid 6-5 fortfarande i ledet, vi behövde bara vänta 15 min till skillnad från de som väntade flera timmar. Jag är på plats 114 i ledet vilket betyder en ganska lång väntan men jag var helt enkelt för morgontrött!
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0