Gott och Blandat

Förlåt vet att jag inte har skrivit något på ett tag nu men vardagen rullar på som vanligt så vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Igår och idag hade vi i alla fall två timmar försenad skoldag för att de höll på att skriva test, typ nationella prov men de räknades inte för deras betyg. Det betydde även att alla lektionerna var 33 minuter långa vilket är superkort så känns inte som om jag varit i skolan mycket alls de senaste dagarna. Hade mycket energi efter de två extra timmarna av sömn så igår blev det både svenska pannkakor och brownies här hemma, vilket uppskattades väldigt mycket, kul! Idag var vi och hämtade upp våra klänningar också efter att de blivit omsydda, den ser riktigt bra ut på nu! Hittade smycken också och det är bara 1,5 vecka kvar till prom, spännande. På kvällen så tog vi alla barn i familjen alltså jag, Kara min värdsyster och Peter min värdbror en promenad och blev senare upphämtade för att äta glass med en av våra kompisar. Det är bara vanlig vardag som pågår här borta, gör saker varje dag men det inga riktiga "wow-moments" jag kan dela med mig av just nu.
Denna tycker jag är rolig bara för att den är så sann!
//Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0