Yearbook

Beställde min Yearbook i veckan. Man måste beställa den riktigt tidigt om man vill ha den billigare! Det tar ett tag innan man får den dock. Den blir klar efter sommaren så min värdfamilj får skicka hem den till mig. Det är dock ganska mycket jobb om man vill få bra bilder i sin yearbook. När man är senior så ska man lämna in babybilder samt gå till en profesionell fotograf och få senior pictures tagna. En släkting till min värdfamilj ska ta mina bilder om nån vecka så hoppas på att dom blir riktigt bra! 
Lite babybilder!
I helgen så har jag umgåts med min värdmormor. Vi åkte på en liten roadtrip i runtliggande städer. Kom hem för någon timme sedan så imorn är det läxor och skype som gäller!
//Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2011-10-16 @ 07:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0