Study Party

Har gått ett par dagar nu och det har gått tillbaka till det vanliga med skola under dagarna. Söndag hade jag en latdag och sov för mesta dels och måndag så pluggade jag med några kompisar. En tjej hade ett "study party" inte riktigt något party när man pluggar men det hjälpte att prata lite om det... och få mera mat! Hann också med att göra svenska köttbullar med potatismos till familjen. Köttbullarna blev lite torra vilket var jättesynd, varken dom eller potatismoset smakade som hemma. Har hunnit skriva två prov, fick B på ena vilket jag är jättestolt över. Det var nämligen i amerikansk historia som är en klass på college nivå. Fick även bättre betyg än många i klassen som läst amerikansk historia hela high school, yeay gör mig! Imorn är det dags för cheertryouts så kommer gå runt och vara nervös hela dagen imorn! Det kommer bli 5 olika "lag" killarnas basket, tjejernas basket, brottning, tjejernas hockey och killarnas hockey. Vill heja på baskettlaget, helst killarnas då deras matcher är mest hajpade. Men vi får väll se, vill inte hamna i ett dåligt cheerlag bara.






Mums, köttbullar! Saknar all mammas och pappas goda mat!




//Helen


Kommentarer
Äiti

Näyttää hyvältä ja maistu myös varmaan! Oma tekemä ruoka ei koskaan maistu yhtä hyvältä kuin toisten tekemä.

2011-10-27 @ 07:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0