Spökhus och mat....

MYCKET mat! Tror nästan att livet här i USA går ut på att äta.
Först så var vi och åt, så klart. Vi åt på "mongolian kitchen" man får en skål som man fyller med så mycket mat man vill och sen så wokar de ihop de åt dig. Supergott!
Sina från norge med sin lilla nudelhög.
Hittade en läskig polis. Han stod utanför och vaktade eller nått, poliserna här verkar ganska uttråkade för det mesta. Men han hade i alla fall vampyrtänder och försökte skrämma folk.
Huset! Det är ett riktigt hus som folk har hittats döda hjälskrämda. Man går igenom huset och alla rummen, källaren sen får man gå ut på gården/i skogen och i ett föråd/garage. Tog ca 30 min att ta sig igenom hela huset. Vissa delar var läskiga och andra mindre läskiga. Det var folk som hoppade fram, huset var blodigt med kistor och vissa delar var helt kolsvarta. Det var kul, helt värt 1h köande för att bli skrämd.
Utanför huset redo att bli skrämda.
Efteråt så åkte vi och åt glass. De hade jättegod glass och började sjunga när man gav dom dricks.
Glassmenyn, glassen och allt man kunde blanda i, mums!
//Helen


Kommentarer
Camilla

Åhhh Coldstone <3 Ett av mina favorites!

2011-10-22 @ 21:17:36
issis

OMG jag visste inte att de sjöng när man ger dem dricks på cold stone! nice, nu ska jag göra det för det jobbar en as het kille där! mmmmmmmmmm!

2011-10-23 @ 20:37:11
URL: http://ichbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0