Senior Pictures

Idag har jag lekt modell! När man är senior så ska man ta senior pictures för att ha bra bilder på sig själv i yearbooken och också för att kunna ge fina bilder på sig själv innan man lämnar High School. Min värdmamma ville ha lite fina bilder på mig så hakade på, skadar ju aldrig att ha fina bilder på sig själv! Först tog vi en massa bilder hemma hos henne i en studio, tog bilder med flaggan sittandes, liggandes, ståendes och med olika kläder. Efter det gick vi ut för att ta lite höstbilder. Hoppas på att hon lyckades ta några bra bilder då jag var ganska stel. Är inte van vid att vara modell och stå framför kameran och le i flera timmar!
Imorn är det dags för Halloweenparty!
// Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2011-10-30 @ 09:41:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0