Nebraska!

Har varit i Nebraska nästan en dag nu och i USA i exakt en månad! Igår direkt efter skolan åkte vi till South Dakota för att spendera kvällen och sen tidigt på morgonen åkte vi till Nebraska. Det är kul att få se andra stater då alla städer i Minnesota ser likadana ut, en McDonalds, Perkins, Walmart och bensinstation! Under eftermiddagen har jag fått hjälp att hitta saker jag kan ha på mig under homecoming veckan, senior citezen day har jag alla kläder till, kommer att se sååå snygg ut....
Nu på kvällen har vi kollat på fotboll, dom är helt galna när det kommer till fotboll här i Nebraska. Men nu när de börjar förlora har alla lugnat ner sig. :)


//Helen



Kommentarer
Äiti

Yksi kuukausi! Aika menee nopeasti:)

2011-10-02 @ 20:32:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0