Klar med Soccer!

Idag var en vanlig dag här i USA. Något jag insätt att alla är otroligt trötta i skolan och att folk i min ålder gör otroligt mycket på en dag! Jag förstår inte hur alla orkar gå runt och vara trötta hela tiden, jag slutar fungera efter ett tag. Men alla andra verkar vara som robotar eller något.
Idag var i alla fall en avslutande dag för Soccer. Vår sista match var i torsdags men varsity hade sin sista idag så Junior Varsity hade gjort en tröja till varje spelare som är Senior som vi hade på oss. Vi hade även skyltar mm så att vi kunde hejja på dem! Nu är Soccern helt slut tills vårsäsongen börjar. Jag har tänkt göra Cheearleading i vinter men det börjar inte förens om några veckor. Man måste göra tryouts och allt för att få komma med så hoppas jag inte är för dålig!
På kvällen var jag och åt kinabuffe med "släktingar" så nu är jag proppmätt!!!
//Helen


Kommentarer
Äiti

Hieno asu!

2011-10-12 @ 07:14:16
rebecca

SÖÖt bild! <3

2011-10-13 @ 22:12:26
issis

De sover inte här och stressar en massa :o Jag undrar också hur de orkar hela dagarna..

Käkade också kinabuffe hehe mums, tjockispower

Puss på dig!

2011-10-15 @ 05:23:24
URL: http://ichbell.blogg.se/
Taina

moron,

voi että näytät kauniilta ja söpöltä kaikissa kuvissa! :)

Tsemppiä Cheearleadingin kanssa, varmasti pääset! pystyykö siihen treenaamaan mitenkään? vaikka varmasti oot tarpeeksi hyvä muutenkin. :)

Meidän kuulumisia ja kummipojan kuvia on muuten nykyään mun kotomo-blogissa, tervetuloa!

Haleja,

Taina

2011-10-15 @ 22:55:51
URL: http://kotomolla.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0