Halloween är i full gång!

Det är så härligt att få uppleva Halloween på amerikanskt sätt. Fullt med prydnader i husen, dekorationer som kistor och spöken ute på gårdarna. Folk som klär ut sig, allt godis!

Igår började mitt lov som pågår till måndag. Har köpt halloween prydnader. Har pyntat huset så det är spookey. Har sätt killarnas soccer lag förlora med 5-0. Det är nollgradigt här nu så snart börjar det snöa. Igår åt jag paj med 900 kalorier, gick till mataffären med konstiga kläder bara för att. Idag var jag utklädd som en M&M, varit på ett "party" och ätit glass.

Imorn tänkte jag ladda upp en massa bilder och berätta lite mer. Just nu känner jag mig bara som en stor latmask efter allt socker jag har ätit idag!

// Helen


Kommentarer
Äiti

:)

2011-10-21 @ 18:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0