Fight on for Fairmont High Fight!

Hade första dagen av cheertryouts idag! Vi fick lära oss skolans sång med dans till, en cheer och en dans. Det var riktigt mycket för en dag. Vi var vi mindre grupper och övade och det kändes som om jag var den som fattade långsamast, jag frågade hela tiden om saker de redan gått igenom och tappade bort mig en massa! Vi fick även göra tre olika svåra hopp som INGEN kunde så förtsod inte riktigt vitsen med det... De var en där man skulle hoppa och nudda tårna bla. Imorn så ska vi visa upp vad vi kan och också få veta vilket lag vi har hamnat på. Hoppas bara att jag får för basket vare sig det är killarnas eller tjejernas!


Amerikanskfotboll cheerisarna i farten under Homecoming week.


Har även hunnit dekorera lite Halloweenkakor. Det var ett sådant där färdigt kitt med kakorna bakade strössel och glasyr i påsar så det bara att göra dem fina!



//Helen


Kommentarer
Emma

moi helen hienoja kurpitsoja! mitenne tehtiin? mikä on sinun? tervvisiä leeviltäkkin. toivoo emma

2011-10-28 @ 19:28:54
Äiti

Hienoja!

2011-10-28 @ 20:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0