Vad kommer man sakna mest i USA?

Idag var jag på IKEA och började fundera på vad det är jag kommer sakna mest när jag är i USA. Något som jag kommer sakna jättemycket är så klart min familj mina vänner och mina hundar! Men för övrigt är det nog:

  • Saltlakrits
  • Rågbröd
  • Leverpastej
  • Gravad lax
  • Mitt rum
  • Kommunaltrafiken
  • Att kunna gå till fledsta ställen
  • Friheten
  • Wi-Fi (På cafén resturanger mm)
Vissa saker går inte att samla på sig men jag kommer i alla fall att ha med mig MYCKET saltlakrits och sen får min släkt/familj gärna skicka till mig med jämna mellanrum ;)
Det ska bli roligt att se vad det är jag verkligen saknar när jag väll är där. Kommer att göra ett liknande inlägg om några månader så får vi se om det jag trodde på var rätt!
// Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0