USA 2008

Här bodde jag i USA 2008!
Första gången jag var i USA var 2008, då var jag där på en språkresa. Jag bodde i värdfamilj mellan LA och SF i en stad som hette Templeton. Dom var jättesnälla mot mig och jag lärde mig otroligt mycket! Vi åt dounuts till frukost, hade två poolpartyn gick på minst 3 poolpartyn, åkte på en campingtur. Den resan var helt fantastisk och något jag kommer minnas resten av mitt liv. Nu är det dags igen, dock lite större äventyr i mycket större skala. Jag försöker att inte ha några förväntningar då jag inte vet någonting om hur mitt år kommer att bli. Det gör det mycket svårare också att se fram emot och verkligen förstå att snart kommer jag åka iväg. Men 2008 var jag i Kalifornien, så där har jag redan varit. Jag har sätt alla sevärdheterna där, jag har upplevt glamoren. Nu vill jag uppleva det riktiga USA. Jag vill bo i en stat någonstans mitt i där de är äkta Amerikaner där jag kan uppleva allt vad de nu kan innebära.

" Little girls from Sweden
Dream of silver screen quotations
And if you want these kind of dreams
It's Californication "
// Helen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0