Aloha Honolulu!

Sunday - Travel day
Monday - Diamond Head, Catamaran ride, Japanese Dinner
Tuesday - Pearl Harbor, "Fia Fia Night" evening Luau
Wednesday - North Shore at Waimea Valley/ Bay and waterfall with lunch, Turtle Bay and Dole Pineapple Plantation
Thursday - Circle Island Tour - Hanauma Bay, Halona Blowhole, Byodo-In Temple, with lunch at Papa Ole's or Romey's Shrimp Shack
Friday - Pali lookout, Ali'i tour and the Secret Island with lunch
Saturday - Ko Olina Ocean Adventure - Snorkeling, whale watching, swimming with dolphins with breakfast and lunch
Sunday - Pack to fly home
Monday - Arrive back home
Idag fick jag mina flygbiljetter och schema över vad jag kommer att göra i Hawaii. Googlade på lite bilder och det verkar så underbart! Kommer få simma under vattenfall och med delfiner, hur häfrigt är inte det? Bara 10 dagar kvar!
//Helen


Kommentarer
Äiti

Kuulostaa IHANALTA!

2012-01-05 @ 08:19:05
Emma

Gud vad härligt det låter! Läser din blogg varje dag och nu läste jag om den, varje inlägg sedan start för jag tycker den är så bra! All kärlek till dig!! <3

Jag har inte riktigt bestämt mig, men jag tror jag vill åka på utbytesår efter tvåan så 2013 om ca 1 och ett halvt år. Men det känns bara så läskigt, det känns som jag inte kommer få några vänner alls och därmed inte vara med om allt detta roliga som du skriver om. Hur gjorde du för att få vänner, har du några tips? Det känns som du verkligen har kommit in i high school spiriten!

Sen har jag en till fråga. Jag vill jättegärna gå med i någon sport under mitt utbytesår, gärna något där man tävlar i lag för det känns som om det är lättare att få vänner och så då. Men grejen är att jag aldrig riktigt har gått i någon lagsport här hemma så jag är inte så direkt bra på något. Kan man joina något team endå eller måste man ha hållit på med det innan och så för att inte skämma ut sig? Spelade du fotboll i Sverige?

Hoppas att du kan svara, älskar din blogg! KRAM <3

2012-01-05 @ 23:55:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0