Florida


Musse pigg i Down town disney affärerna


Fanns till och med våfflor i musses form


tyckte bara att namnet var så roligt


Mums!


Planet Hollywood


Jag är också en prinsessa


Rain forest café, det är en resturand som är dekorerad som en regnskog med mekaniska djur och åskoväder, supercoolt!


Helt sjukt vad man kan göra av lego


Bara några dagar kvar till jul! Fanns en affär med bara julprydnader året runt och med till och med julmusik!


Jag och min värdmammas systrar som var med på resan


Fiiiint


Det här är en mumsig amerikansk desert, friterad deg ungefär


Fyrverkerier i parken Epcot


Love på himmlen!


Hittade svenskst godis inne i en norskinsirerad affär i Epcot parken. De hade massa länder men inte sverige! En liten bit daim kostade dock 20 kr istället för 6 kr som de gör i sverige...


Jag och min värdmammas mormor, hon frös!


Hollywood Studios (San Fransisco)


Jag och min värdmamma med kalle och kajsa


Mmmmmm cola


Magical Kingdom och Disney slottet


Walt Disney


O sen fyrverkerier på kvällen


Florida var en lite kortare resa än Hawaii men riktigt kul den också. Min värdmamma hade en konferans där så hon tog med sig en del av sin familj. Vi spenderade dagarna på Disney, gick runt, åt mat och allmänt njöt av alla fina bygnader. Hittade även en massa kul souvenirer i affärerna då de har så fina saker. Åkte inte så jätte många attraktioner då jag inte mådde på topp men hann åka några gulliga i alla fall.


Prom är det enda folk tänker på i skolan nu för tiden, det är helt sjukt. Vem som ska fråga vem hur och när. Kul men bara en lång väntan. Vore hemskt om man blev frågad av någon som man inte vill gå med så man måste säga nej.

//Helen


Kommentarer
lollo

Hejsan!

Jag ska åka till USA i sommar och vara borta ett år, men jag har en liten fråga. Gjorde du upp någon budgett innan? Eller hur mycket spenderar du i månaden och hur mycket sparade du ihop innan du åkte?

Jag blir sååå taggad på att åka när jag ser hur kul du har det.

Jätte fin blogg :)

2012-02-05 @ 13:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0