En bra helg

Jag är den som gör en bakåtvolt längst till vänster
Under vår dans
Dans
Lördagkväll
Rekord i att ha många skedar på ansiktet?
Paket!!!! Fick ett julpaket från mamma och pappa med julklappar och lite mat :)
Hade en riktigt rolig helg, hejjade för andra gången i lördags, publiken var väldigt svår att få igång men vi hade roligt i alla fall. På kvällen var jag hemma hos Erin med en massa andra kompisar. Vi spelade spel pratade och åt så klart. Igår åkte jag och shoppade hittade bra rea och fick håret klippt här för första gången, blev snyggt och kostade bara 200 kr med tvätt fön klipp och allt på en riktigt bra salong.
//Helen


Kommentarer
Äiti

Oliko kaikki ehjänä?

2011-12-13 @ 06:50:26
Pappa

Tyvärr fick jag inte plats med några stora chipspåsar.

2011-12-14 @ 21:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Helen i USA -

High School 2011-2012

RSS 2.0